dijous, 10 de març del 2016

La Creu de Gurb

LA RUTA EN WIKILOC

Caminada feta avui 10 de març de 2016 amb la colla "ELS BUFETS D'OLOT" coordinada pel company BUFET: RICARD SERRA. Caminada que, el 63 caminaires d'avui, hem començat a Sant Andreu de Gurb i pujant per un corriol amb continuada pujada, hem arribat a la Creu de Gurb (814 mts.). De tornada: pel Turó de la Mina - Serrat de La Noguera - Camí del boix grèvol - La pinassa - Capella de Sant Roc i, travessant el Bosc Encantat hem arribat al punt de sortida. Hem destinat 30 minuts per esmorzar.

La que tenia que ser una magnifica vista sobre la plana de Vic a estat una fantàstica vista de la boira de Vic dalt el turó de la creu un dia radiant i abaix la boira cobria tot l´entorn , la vista resultava gratificant , em fet la foto de grup dalt i la baixada per la part del redera buscant el lloc d´esmorzar que a estat en el mig de la boira

La tornada a estat per un envolic de cruïlles i per mig d´un bosc de pi i entre tots aquest pins ens trobem aquest tan alt i amb una placa  amb la seva alçada i diàmetre i com es pot veure las mides son extreordinaries . Passant pere masies molt grans avui abandonades arribem a l´ermita de San Roc , aquí fem una petita parada per el reagrupament i seguim fins trobar el bosc encantat

Avans de arribar ens endinsem en el bosc encantat de Gurb aquí podem contemplar las boniques figures de fusta dels diferent animals del bosc , passem per els seus pots de fusta podem veure la casa del piu piu , l'àguila  i els diferents ocells que penjant dels seus arbres també un antic forn , i aixis arribem de nou al punt de sortida i final a estat un dia espledit .

Desde la creu de Gurb diem adeu al dia d´avui