dijous, 1 de setembre del 2016

Puig Cerveris

LA RUTA EN WIKILOC

Caminada des del bonic poble de Pardines fins el cim del Puig Cerverís, des del que podem gaudir d’unes esplèndides vistes sobre tots els cims del Pirineu Gironí, especialment el Puigmal i Taga, cims entre el quals està situat el Puig Cerverís. El recorregut fet ha estat el següent: Pardines – la Lladrera – Lloberjà – el Tos (mirador) – les Passoles – pista de Pardines a Tregurà – bosc de Pardines – pla de Batibaumes – torrent de Reguedell – puig Rodonell – Puig Cerverís – meianell de l’Isern – costa de Puigcerverís – pla de la Caritat – pla de les Aranyes – torrent del vell Infern – serrat de la Guilla – serrat d’en canal – el Quadre – arribada a Pardines.

Un ròtol curiós trobem em l´inici de la ruta ens dona la direcció i kilòmetres fins España i els mitjans per anar-hi

Sortim del poble de Pardines per una pista am força pujada , el poble va quedant rere nostre i ens endinsem dintre el bosc per arribar passada una estona al pla de la Bandera magnífic mirador de la Vall de ribes , paren unes fotos , una mica de descans i de nou a pujar per uns prats amb l´herba molt alta que no ens deixa veure el camí

Ens trobem amb la pista de Tregura i la creuem , aquí fem un re agrupament i també un descans dons la pujada  no a parat , continuem per un corriol que va puja'n entre uns frondosos pins  el camí puja força , me endavant i trobant un pla fem de nou un altre regrua ment , avans de fer la pujada forta del dia i aquesta es forta de veritat al final d´ella ja podrem veure el cim del Cerveri

Mancant els darrers trams per fer el cim i passant el mes fort ja podem veure la colla del Bufets Juniors dalt el cim , ells an fet cim per la part de darrera , una vegada dalt fem el retrobament i ells ja fan la tornada nosaltres ens espera un bon esmorzar , mentres descansem de l´esforç fet , gaudim de las magnifiques vistes de tots els cims que tenim al nostre entorn . Puigmal , Balandrau , Costabona etc

Ja tinc un altre cim fet aquest a estat la primera vegada en pujar-lo , Puig Cerveri 2207 m

Una vegada descansats ,una xerrada entre bons amics i com sempre la foto amb tota la colla de bufets que avui em estat 33 de colla , aquest es el record de cada excursió , dons ara toca la baixada i la fem no per el mateix camí  fem una circular axis es  força mes interesant
El Camí de baixada es força llarc i las primeres vistes del poble de Pardines ens alegren , a l´arribada veure que que tot a estat perfecte, sempre es gratificant , ara tenim l´amic Toni que dia rere dia ens espera a l´arribada amb el refresc, els pinxos ,i las patates que la gran majoria agraïm

Des de el poble de Pardines  diem adeu a l´excursió d´avui